A karosszéria 4,18 méter hosszú, a szélesség 1,77 méter, a magasság 1,49 méter és ehhez 2580 mm-es tengelytávolság tartozik. A hátsó ülés mögött 411 literes a csomagtér, ami támladöntést követően 1205 literes raktérré alakul. A műszerfalnál a vonalvezetés is a tágasság érzetét erősíti, középen 8 vagy 10,25 colos képátlójú érintőképernyőt találunk – utóbbi hardveres navigációt is kínáló fejegységhez tartozik –, minden esetben van vezetéknélküli Android Auto és Apple CarPlay csatlakozási lehetőség. Elöl kettő, hátul egy USB-csatlakozó van kütyütöltésre.
A piaci bevezetésnél kétféle motort kínálnak a Hyundai Bayon-hoz, az alapmotor az 1,2-es négyhengeres 84 lóerővel (120 Nm) és ötfokozatú, kézi kapcsolású váltóval, aminek az 1,0 literes T-GDi turbómotor az alternatívája. Ebből rögtön háromfélét kínálnak, van az egyszerű 100 lóerős (175 Nm) változat, aztán ugyanez 48V-os lágyhibrid rendszerrel kiegészítve, a csúcsot a 120 lóerős (175 Nm), alapáron 48V-os lágyhibrid hajtással érkező változat jelenti. A turbómotorhoz hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy hétfokozatú, duplakuplungos váltót adnak.
A Hyundai szabadidő-autók közül elsőként a Bayon kínál a kézi kapcsolású váltóhoz fordulatszám-szinkronizálási funkciót, egészen pontosan a 7G-DCT duplakuplungos váltónál mindig, míg a lágyhibrid kézi váltós modelleknél Sport üzemmódban aktív ez a funkció.