A leglényegesebb változás egyértelműen az autó átszabott orra. A szélesebb, de alacsonyabb hűtőrács révén elég jelentősen módosul az autó karaktere, így az N változatot nem lesz könnyű összekeverni a gyengébb Kona változatokkal.
Hátulról ez persze nem látszik, de a vörös csík-dekorációk – hasonlók az 1980-as évek GTI modelljein alkalmazottakhoz – azért útba igazítanak. Kifejezetten érdekes részlet a hátsó tetőspoiler közepén kialakított LED-háromszög – ez valószínűleg féklámpaként funkcionál, és szintén az N specialitása lehet. Ezen felül a nagy diffúzor-imitáció, és a benne elhelyezett két karvastagságú kipufogóvég is árulkodik róla, hogy nem egy hétköznapi Kona farát látjuk épp.
A műszaki részleteket egyelőre nem közölték, de a korábbi pletykák szerint itt is az i30 N-ből ismert kétliteres, turbós négyhengerest alkalmazzák majd, amiből eddig a legerősebb változat 275 lóerős volt.
Az új sportos SUV bemutatója napokon belül várható, így hamarosan fény derülhet a jelenleg még hiányzó részletekre is.