Kézi váltó nem lesz, és egyelőre az összkerékhajtásról se hallani a a Hyundai Kona N kapcsán.
„Nagy izgalommal bővítjük ki az i30 N esetében olyan sikeres, és utóbb az i20 N modellnél is alkalmazott receptünket márkánk egyik legnépszerűbb szabadidőjárművére: a KONA-ra.” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „A KONA N modellváltozat bevezetésével új szintre lép a Hyundai sportmárkája.”
A vadonatúj KONA N sebességváltója egy N DCT nyolcfokozatú, nedves duplakuplungos egység lesz. A 2,0 literes turbómotorral párosított erőátviteli egység erőteljes, mégis finom vezetési élményt biztosít. Ahogy az N modellcsalád más tagjai, a vadonatúj KONA N is kivételesen sportos funkciókat kínál, a rajtautomatikától kezdve a magával ragadó hangzásig.
„A vadonatúj KONA N az N sportmárka első szabadidőjárműve.” – nyilatkozta Till Wartenberg, a Hyundai Motor Group N márkamenedzsmentért és motorsport részlegért felelős alelnöke. „Sportos crossoverként pedig sokoldalú, praktikus megoldásokkal társítja a többi N modelltől már megszokott vezetési élményt. Az N almárka rajongói élvezettel használhatják majd mindenütt, a közúton éppúgy, mint a versenypályán.”
A Hyundai N sportmárkája, amely annak idején az i30 N modellel robbant be a nagyteljesítményű járművek piacára, 2021-ben tovább bővíti kínálatát. Az eddiginél sokszínűbb kínálatnak – például a már bemutatott i20 N kisautónak és a hamarosan érkező KONA N crossovernek – köszönhetően az N márka olyan, élvezetesen vezethető autókat kínál, amelyek maximálisan kielégítik az autóvezetésben örömüket lelő ügyfelek minden elvárását.