A Hyundai a vadonatúj, harmadik generációs i10 bevezetése után a márciusi Genfi Autószalon környékén tervezi bemutatni a 2017 óta futó i30 ráncfelvarrását és nagyjából ebben az időszakban, de mindenképp még az első félévben érkezik az i20 kisautó új, szintén immár harmadik generációja is. Később az év második felének elején két új, frissített crossover modell bemutatását tervezik, amelyekről ugyan nem árultak el további részleteket, ám sejthető, hogy az egyik a Kona, a másik a Santa Fe facelift modelljei lesznek.
Mivel a Hyundai erőteljesen a villamosítás irányába mozdul és kommunikációja szerint a vállalat az év végéig kínálatának 75 százalékát valamilyen elektromos hajtással kívánja felszerelni, így a villanymotor valamilyen formában várhatóan az eddig ilyen hajtáslánccal nem rendelkező modellekben megjelenik majd. Habár az i30 konszerntársa, a Kia Ceed kombi és XCeed változata plug-in hibridként is elérhető lesz, a Hyundai kompaktja a pletykák szerint csak kiegészítő 48 voltos lágyhibrid rendszert kap. A Kona esetében már eddig is volt a benzines és dízel mellett tisztán elektromos változat (ami tavasztól már európai gyártásból érkezik), a hibrid pedig nemrég csatlakozott a kínálathoz, így várhatóan a Santa Fe is hasonló irányba mozdul el.
A Santa Fe a Hyundai egyik legfontosabb hobbiterepjárója, amely a márka crossover eladásainak több mint felét adja. A frissített változat a korábbiakhoz hasonlóan már nemcsak 2.4-es benzines és 2.2-es dízelmotorokkal lesz választható, de egy hibrid és egy konnektoros hibridváltozat is készül belőle. Ha hinni lehet a legújabb pletykáknak, akkor a Hyundai ráadásul nem már meglévő hibridrendszert illeszt az autóhoz, hanem egy teljesen új fejlesztést, miközben a frissítés során megnyújtott tengelytávval az autó méretben a Palisade modellhez még közelebb kerülhet.
A frissített Kona és Santa Fe modellek bevezetésével egy időben ősszel a Hyundai bemutatja a Tucson legújabb generációját is. A negyedik generációs, meghökkentő formavilággal érkező Tucson méretben minden irányban megnövekszik és (a pletykák szerint legalábbis) akár hétszemélyes változat is készülhet belőle. Európában az 1.6-os szívó- és turbós benzinmotorok átdolgozott változata és az Euro 6d szabványnak megfelelő dízelmotoros kivitel mellett az új Tucson hibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal is elérhető lesz.
„A villamosítás rendkívül fontos számunkra” – mondta Ashley Andrew, a Hyundai Motor UK ügyvezető igazgatója. „Remek helyzetben vagyunk, mivel már most is számos elektromos és alternatív hajtáslánccal ellátott járműveink vannak, amelyek száma 2020 során tovább növekszik. Attól a pillanattól modelljeink 75 százaléka elérhető lesz valamilyen villamosított változatban is. Az új i10 modellünkkel továbbra is kínálunk vonzó megoldást meglévő ügyfeleinknek, miközben új villamosított crossover változatainkkal több új ügyfelet is szerezhetünk.”
A Hyundai Motor emellett azt is bejelentette, hogy 2021-ben egy vadonatúj crossover és egy teljesen új elektromos modell is csatlakozik a kínálathoz. Ezekről elég kevés információ szivárgott ki eddig, de a villanyautó várhatóan az első olyan Hyundai modell lehet, amely a csoport vadonatúj E-GMP padlólemezére épül majd.