Ahogy már megszokhattuk, a most közölt formai vázlatok erős aránytorzulást tartalmaznak: valószínűtlenül hatalmas kerekekkel és alacsony tetővonallal ábrázolják a következő i20-ast. Ugyanakkor valószínűleg egészen pontosan mutatják a részletmegoldások jellegét, az i20-as esetében ezek egészen újszerűek.
Úgy tűnik, a koreai márka vezetése egyáltalán nem ragaszkodott a folytonossághoz, sőt, nem csak az előző generációból nem maradt semmi az utalások szintjén sem, de a Hyundai európai egyen-stílusából sem. Ha valamire, hát a tavaly ilyenkor leleplezett Sonatára emlékeztet az új formájú, krómkeret nélküli hűtőráccsal, és a sok lágy ívvel, amelyek szöges ellentétei a mostani i20 szigorú, egyenes vonalainak.
A vázlatok aránytorzítása miatt egyelőre nehéz elképzelni a végleges terméket, az viszont így is biztosnak látszik, hogy ez az i20-as sokkal alkalmasabb lesz rá, hogy érzelmeket váltson ki a szemlélőből, mint kissé túlegyszerűsített elődje, és ez komoly előny lehet, amely akár az eladási számokban is megmutatkozhat.
Az új i20-ról adatokat egyelőre nem közöltek, de ezekre sem kell már sokat várni, hiszen legkésőbb március elején, a Genfi Autószalonon mindent megtudhatunk az autóról.