Bár egyelőre még se versenynaptára, se nevezési listája a hírek szerint jövőre induló elektromos túraautó-bajnokságnak, az ETCR-nek, a Hyundainak már pályakész versenyautója is van hozzá (rajtuk kívül még a Cupra tudja ezt). A Veloster N ETCR-ről egyelőre nem sokat tudni azon túl, hogy egy középre pakolt villanymotor hajtja a hátsó kerekeit és hogy az akkumulátorait a padlólemezre fektették.
A Hyundainak most már sokéves tapasztalata van a túraautózásban, ami biztos nagy előny, de a villanyhajtás teljesen új nekik a pályán. Egyrészt egy egészen újfajta alvázfelépítést kell megtanulniuk behangolni, másrészt meg kell tanulniuk a lehető leghatékonyabban kihasználni az akkumulátort és a villanymotort, ami szintén nem egy egynapos munka. Azt mondják, az első elektromos hajtású versenyautójuk első tesztkilométerei a Hungaroringen leginkább a keresztlengőkaros felfüggesztés hangolásáról és az energiafelhasználás optimalizálásáról szóltak.
Arról nem szólnak hírek, hogy a Hyundai melyik pilótáját ültette a villanyos Velosterbe. Ha Michleisz Norbi lett volna az, arról valószínű tudnánk, de az biztos, hogy a túraautós műfaj legjobb magyarját érdekli a villanyos autóversenyzés. Legalábbis januárban még azt mesélte, amikor nálunk járt az Égéstérben.