Különleges bemutatótermeket épít a Hyundai

2024. November 25. Hétfő - Katalin

2014.06.06.

Hyundai hírek

Különleges bemutatótermeket épít a Hyundai

A Hyundai új márkaközpontja.

Forrás: Auto2

A Hyundai Motor május közepén Szöul elegáns Gangnam városnegyedében megnyitotta az első Hyundai Motorstúdiót, amelyből később a világ más nagyvárosaiban is felépít néhányat.


A Hyundai új márkaközpontja a vállalat első olyan létesítménye, amely egyesíti a kereskedelmi és a kulturális élményeket. Az itt megtekinthető kiállítások lenyűgözik a látogatókat, akik számára a Hyundai az eddigieknél hatékonyabban kommunikálhatja a márka jövőbeli irányát és törekvéseit.                              
„Célunk, hogy olyan környezetet biztosítsunk, ahol vásárlóink természetes közegben tapasztalhatják meg a Modern Prémium márkaértékeit” ­– mondja Won-Hong Cho, a Hyundai Motor marketing vezérigazgató-helyettese. „A Hyundai Motorstúdió minden részletét úgy alakítottuk ki, hogy a márkaélmény a kultúrával szinergiát alkosson.”

 


A márkaközpont térkialakítása és programja egy új típusú autós kultúra megjelenését vetíti előre. Ahogyan az ügyfél első, márkával kapcsolatos tapasztalatai sem azzal kezdődik, hogy beül a Hyundai egyik autójába, a Hyundai Motorstúdió koncepciója is abból indul ki, hogy az autó nem csupán alkatrészek összeszereléséből jön létre, hanem az acél és a mérnöki tudás evolúciójával. A nyersanyagok kitermelésétől kezdődően a Hyundai minden új modelljét az alapoktól indulva építi fel. ezt a műveletet pedig egészen a tökéletességig fejleszti, ahogyan azt az új Genesis szerkezete is példázza.

 


Eulho Suh építészmérnök 36 ezer méternyi, a Hyundai Motor Group leányvállalatai által készített acélcsövet és galvanizált acélpanelt felhasználva alakította ki az épület belső és külső szerkezetét, amely a Hyundai Motor ipari termelési és innovációs kapacitását szimbolizálja.

 


A vállalaton belül építették meg a világ első autóforgatóját is, amelyet szintén megtalálunk a bemutatóteremben és amelyben kilenc Genesis képezi az épület homlokzatának szerves részét. Minden autó állásszögét havonta változtatják, lehetőséget biztosítva a vásárlóknak, hogy saját szemükkel vizsgálhassák meg az autókat minden szögből, beleértve az alsó kiképzést is. Az épületet művészeti galériaként és vevőkkel folytatott kommunikáció szerves részeként is hasznosítják. Az első a londoni UVA művészeti csoport „A Mozgás Elve” elnevezésű kiállítása lesz, amelynek videó installációi mozgó mintáival és ritmusával újraértelmezi a koreai közlekedés élményét. Mivel a Hyundai Motorstúdió saját kurátort is megbízott, így a világhírű művészek kiállításai a jövőben is a program részét képezik.

 


Az ötemeletes épületben autókönyvtár, gyermekjátszótér, prémium vásárlói pihenő, autótuning részleg, galéria és kávézó szolgálja a kikapcsolódást és időtöltést. Az ide látogatók egy felkészült csapat segítségével mindent felfedezhetnek és akiknek elmondhatják visszajelzéseiket is. Az egyedi kialakításra, programokra és részletekre figyelemmel a Hyundai Motorstúdió Dél-Szöul látképének egyik jellegzetes építményévé vált.


A Hyundai Motor a jövőben több világvárosban is tervezi hasonló épületek kialakítását, az idei év második felében Moszkvában kezdik meg a munkálatokat. A Hyundai célja, hogy minden új helyszínen többet adjon a látogatóknak az általa kínált modelleknél.

AUTO2

Ossza meg!

Vissza: Hyundai hírek
címkék:



TIRAKER KFT. 

2364, Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky E.u.153.
Nyitvatartás:
H-CS: 9:00-17:00
P-V: ZÁRVA

EBÉDIDŐ: 12:00-12:20


MOBIL: + 36302026787
MOBIL: + 36303903794
MOBIL: +36706101030
EMAIL: info@tiraker.hu


Autós szótár

Hyundai Santa Fe

A Santa Fe egy közepes méretű SUV, amelyet még 1990-ben adott ki a Hyundai. Tovább

Legfrissebb hozzászólások: