A Hyundai új márkaközpontja a vállalat első olyan létesítménye, amely egyesíti a kereskedelmi és a kulturális élményeket. Az itt megtekinthető kiállítások lenyűgözik a látogatókat, akik számára a Hyundai az eddigieknél hatékonyabban kommunikálhatja a márka jövőbeli irányát és törekvéseit.
„Célunk, hogy olyan környezetet biztosítsunk, ahol vásárlóink természetes közegben tapasztalhatják meg a Modern Prémium márkaértékeit” – mondja Won-Hong Cho, a Hyundai Motor marketing vezérigazgató-helyettese. „A Hyundai Motorstúdió minden részletét úgy alakítottuk ki, hogy a márkaélmény a kultúrával szinergiát alkosson.”
A márkaközpont térkialakítása és programja egy új típusú autós kultúra megjelenését vetíti előre. Ahogyan az ügyfél első, márkával kapcsolatos tapasztalatai sem azzal kezdődik, hogy beül a Hyundai egyik autójába, a Hyundai Motorstúdió koncepciója is abból indul ki, hogy az autó nem csupán alkatrészek összeszereléséből jön létre, hanem az acél és a mérnöki tudás evolúciójával. A nyersanyagok kitermelésétől kezdődően a Hyundai minden új modelljét az alapoktól indulva építi fel. ezt a műveletet pedig egészen a tökéletességig fejleszti, ahogyan azt az új Genesis szerkezete is példázza.
Eulho Suh építészmérnök 36 ezer méternyi, a Hyundai Motor Group leányvállalatai által készített acélcsövet és galvanizált acélpanelt felhasználva alakította ki az épület belső és külső szerkezetét, amely a Hyundai Motor ipari termelési és innovációs kapacitását szimbolizálja.
A vállalaton belül építették meg a világ első autóforgatóját is, amelyet szintén megtalálunk a bemutatóteremben és amelyben kilenc Genesis képezi az épület homlokzatának szerves részét. Minden autó állásszögét havonta változtatják, lehetőséget biztosítva a vásárlóknak, hogy saját szemükkel vizsgálhassák meg az autókat minden szögből, beleértve az alsó kiképzést is. Az épületet művészeti galériaként és vevőkkel folytatott kommunikáció szerves részeként is hasznosítják. Az első a londoni UVA művészeti csoport „A Mozgás Elve” elnevezésű kiállítása lesz, amelynek videó installációi mozgó mintáival és ritmusával újraértelmezi a koreai közlekedés élményét. Mivel a Hyundai Motorstúdió saját kurátort is megbízott, így a világhírű művészek kiállításai a jövőben is a program részét képezik.
Az ötemeletes épületben autókönyvtár, gyermekjátszótér, prémium vásárlói pihenő, autótuning részleg, galéria és kávézó szolgálja a kikapcsolódást és időtöltést. Az ide látogatók egy felkészült csapat segítségével mindent felfedezhetnek és akiknek elmondhatják visszajelzéseiket is. Az egyedi kialakításra, programokra és részletekre figyelemmel a Hyundai Motorstúdió Dél-Szöul látképének egyik jellegzetes építményévé vált.
A Hyundai Motor a jövőben több világvárosban is tervezi hasonló épületek kialakítását, az idei év második felében Moszkvában kezdik meg a munkálatokat. A Hyundai célja, hogy minden új helyszínen többet adjon a látogatóknak az általa kínált modelleknél.
AUTO2