Az i30 a korai frissítés ellenére nem lett sokkal népszerűbb, Európában legalábbis maradt a 70 és 80 ezer példány közti éves kereslet. Viszont a szén-dioxid-kibocsátási átlag szigorítása miatt ismét át kell dolgozni a motorválasztékot, és ezt most ismét egy egész látványos külső frissítés kíséri.
Kívülről ezúttal a krómkeretétől megfosztott, szélesebb hűtőrács, és a fényszórók nyílforma LED-csíkjai számítanak a leglátványosabb újításnak, bár változtattak az első lökhárító többi nyílásának kialakításán is. Az összhatás egyértelműen agresszívabb, talán egy kicsivel karakteresebb is, bár mindez igazán csak szemből feltűnő igazán. Hátul is változtak a lámpák és a lökhárító részletei, de ez már nem olyan markáns újítás, oldalról nézve pedig leginkább az új mintázatú felnik alapján vehető észre a különbség.
A motorválasztékban teljesen új az 1,5 literes turbómotor, amely az 1,4 literes helyére érkezik, és 160 lóerős. Ehhez, és a többi motorhoz is rendelhető lesz 48 voltos enyhe hibrid hajtásrendszer. A hibrid rendszerhez kapcsolódóan készült el a Hyundai hatfokozatú kézi váltójából egy szabadonfutós változat: így lehetőség van rá, hogy felengedett gázpedállal guruljon az autó, akár alapjáraton járó, akár leállított motorral.
Természetesen az i30 belsejét is frissítették: a műszerfal funkcióját egy új, 7 hüvelykes kijelző veszi át – ez a változás az elmúlt egy évben lett jellemző az egész iparágra – és új a 10,25 hüvelykes középső érintőképernyő is.
Az új i30 változat a Genfi Autószalonon mutatkozik be élőben, és néhány hónapon belül a piaci bevezetését is megkezdik Európában.