Az alapkivitelű modellhez hasonlóan a Tucson N Line is éles vonalakból és formákból építkező, valamint a Tucson különleges formajegyének számító új, rejtett parametrikus világítást alkalmazó, progresszív formatervével hívja fel magára a figyelmet.
Elöl finoman kidolgozott parametrikus ékkövek díszítik a Tucson alapkivitelénél magasabbra húzott, szélesebb hűtőmaszkot. Az N Line kivitel parametrikus ékkövei hangsúlyos éleket kaptak, így a betekintési szögtől függően még több síkon tükrözik vissza a fényt. A hűtőmaszkon megtalálható az N Line embléma. A hűtőmaszk alatt szögletes lökhárító helyezkedik el, amely az alapkivitelű Tucson légbeömlőjénél magasabb és nagyobb, sportosabb hatású légbeömlőt foglal magában. A lökhárító jól harmonizál a fényes ezüst kivitelű védőbetétekkel. A fényszórókat lenyűgöző fekete keretbe foglalták.
Az oldalablakok fényes fekete keretet kaptak, amely különösen jól mutat az opcionális fekete tetővel. A külső tükörházak is Phantom Black fényezést viselnek. A far jellegzetessége az alapmodellénél hosszabb tetőszárny, amelyet függőleges légterelő idomok egészítenek ki. Az autó hátulját alulról piros fényvisszaverő sáv, diffúzor és dupla kipufogóvég zárja le. A Tucson N Line modelleket ezenkívül sportosabb, 19 colos könnyűfém keréktárcsákkal szerelik. A képet a karosszéria színére fényezett kerékív-toldatok teszik teljessé.
A Tucson N Line fekete bőr / Alcantara kárpitozású, piros öltésekkel varrott sportüléseit N típusjelzés díszíti. Az ajtókárpiton és a kartámaszon szintén piros öltéseket, míg a műszerfal szürke szövetkárpitozásán piros dekorelemeket találunk. A képből az N logóval ellátott, exkluzív N kormánykerék sem hiányozhat. További N részletek köszönnek vissza a bőr sebességváltó karon, illetve az elektronikus váltópanel burkolatán (sebességváltótól függően.) A fekete tetőkárpit elmaradhatatlan, sportos stíluselem. Az N Line megjelenését fém pedálsor, lábtámasz és küszöbbetét teszi még sportosabbá.
A Tucsonnál megismert módon intuitív felhasználói élményt kínálnak az olyan technológiai megoldások, mint az új, 10,25 colos, szabadon álló digitális műszeregységből, valamint a Hyundai Bluelink csatlakoztatott szolgáltatásokat is támogató, 10,25 colos AVN érintőképernyőből álló, teljesen digitális, testre szabható kettős vezetői tájékoztató rendszer.
Akárcsak a Tucson alapkiviteléhez, az N Line változathoz is rendelhető elektronikusan szabályozott felfüggesztés (ECS), amely adaptív lengéscsillapítókkal alkalmazkodik rugalmasan az útviszonyokhoz. Az ECS rendszer automatikusan és folyamatosan úgy szabályozza a felfüggesztés működését, hogy az a lehető legjobb menetkomfortot és teljesítményt biztosítsa. Ennek érdekében olyan tényezőket vesz figyelembe, mint a menetsebesség, az útfelszín jellege, az ívmeneti tulajdonságok, az igényelt fékhatás vagy a gyorsítás mértéke. A csillapítás mértékének kerekenkénti módosításával az ECS egyszerre mérsékli az oldaldőlést, a bólintást és az ágaskodást, illetve a karosszéria függőleges kimozdulását, így biztosítva jobb rugózási komfortot és vezethetőséget.
Az N Line felszereltségi szint a kis teljesítményű dízelmotor kivételével az új Tucson összes motorjával rendelhető. Motorok:
1.6 T-GDI Plug-in Hybrid (265 LE)
1.6 T-GDI Hybrid (230 LE)
1.6 T-GDI 48V Mild-Hybrid (150 vagy 180 LE)
1.6 T-GDI (150 LE)
1.6 CRDi 48V (136 LE)
Az új Tucson N Line európai forgalmazása tavasszal veszi kezdetét, a hibrid és plug-in hibrid modellváltozatok pedig nyáron érkeznek.