Az üzemanyagrendszer alapos takarítása alapvető, a tesztindítás azonban történhet úgy, hogy egy új szűrő felszerelése után a tank helyett egy ötliteres kannába csatlakoztassa a szűrő szívóágát és a kézipumpával járassa át a friss naftát a rendszeren - itt a visszafolyó ágon felfogott üzemanyag állaga rengeteg információval szolgálhat! A vezérlésre érdemes rápillantani a burkolat félrehúzásával az indítás előtt.
Az olajszint majdnem biztosan rendben lesz, a kenőanyag cseréje nem vitás, de én lehet, hogy nem bírnám ki és először addig indítóznék, amíg az olajnyomás felépül, ha pedig már ott vagyunk, hadd halljuk a hangját egy kicsit. (Türelmesebbeknek érdemes egy olajcserével kezdeni) Ha nem indul, az adagoló megbontása, tisztítása szükséges a porlasztókkal egyetemben.
Tíz év alatt a nem bio gázolaj is kocsonyává válik, ami rendkívül káros a finoman illesztett mechanikának. Ha visszatér a Pregio az életbe, érdemes minden második olajcserénél rápillantani a szelephézagokra: a görgős-himbás szerkezet gyorsan megbosszulja, ha túl nagy hézagokkal üzemeltetik. Ha a test tényleg ép, akkor megérdemel egy profi alváz és üregvédelmet, különben hamar utoléri megbarnult, kilyukadt társai sorsát.